TrendyWeb poleca rozwój z Google - AdWords Express

Przewodnik po Google Analytics

Rozwijaj swoje zdolnośći analityczne!

Usługa Google Analytics udostępnia wiele materiałów szkoleniowych. Znajdziesz wśród nich odpowiednie filmy i artykuły, które pomogą Ci w pełnym wykorzystaniu potencjału Google Analytics, nawet jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z analityką internetową.

Pierwsze kroki

Lista kontrolna konfiguracji i przewodnik dla początkujących zawierają odpowiedzi na typowe pytania klientów dotyczące konfiguracji konta i rozpoczynania analizy danych. W centrum pomocy znajdują się z kolei artykuły poświęcone wszystkim funkcjom i aspektom usługi Google Analytics, m.in. wdrażaniu, sprawdzonym metodom analityki i rozwiązywaniu problemów. Materiały te pozwalają na szybkie zdobycie niezbędnej wiedzy i ułatwiają podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.

Historia sukcesu

Zastanawiasz się, jak Analytics może pomóc Ci w rozwoju witryny? Zgromadziliśmy wiele historii sukcesu klientów, które mogą być dla Ciebie źródłem inspiracji i praktycznych porad. Więcej informacji

Seminaria i filmy

Certyfikowani partnerzy Analytics prowadzą regularne szkolenia dotyczące usługi Google Analytics. Masz do wyboru kursy dla początkujących (101)średniozaawansowanych (201) i zaawansowanych (301)Zobacz, jakie kursy odbywają się w Twojej okolicy.

Filmy na oficjalnym kanale Google Analytics w YouTube obejmują różnorodną tematykę przeznaczoną dla wszystkich użytkowników: od początkujących do zaawansowanych. Będziemy bardzo wdzięczni, jeśli ocenisz obejrzane filmy i podpowiesz nam, co jeszcze chcesz zobaczyć.

Czytaj więcej »
Google Analytics

Dowiedz się więcej o Google Analytics

Narzędzia analityczne

Usługa Google Analytics opiera się na wydajnej, łatwej w obsłudze platformie do generowania raportów, co pozwala Ci decydować, jakie dane chcesz oglądać, i dostosowywać swoje raporty kilkoma kliknięciami myszy do własnych potrzeb.

Czytaj więcej »

Analityka treści

Znajdź w swojej witrynie najlepsze treści i ukryte skarby dzięki raportom Google Analytics dotyczącym treści. Dowiesz się z nich, z jaką częstotliwością użytkownicy odwiedzają poszczególne strony w Twojej witrynie.

Czytaj więcej »

Raporty społecznościowe

Media społecznościowe upowszechniają się i dojrzewają w rewolucyjnym tempie. Czy uwzględniasz je w swoich pomiarach? Raporty społecznościowe pomagają określać wpływ mediów społecznościowych na Twoje cele biznesowe i konwersje..

Czytaj więcej »

Analityka danych mobilnych

Usługa Google Analytics ułatwia pomiar wpływu użytkowników komórek na Twoją działalność. Jeśli dodatkowo tworzysz aplikacje mobilne, Google Analytics udostępnia zestawy narzędzi dla programistów do systemów iOS i Android, które pozwalają sprawdzać, jak użytkownicy korzystają z aplikacji.

Czytaj więcej »