TrendyWeb poleca rozwój z Google - AdWords Express

Menedżer tagów Google

Menedżer Tagów Google umożliwia szybkie i łatwe aktualizowanie

  • tagów w witrynie (np. tagów śledzenia i optymalizacji marketingu). Nie musisz edytować kodu witryny. Tagi AdWords, Google Analytics, Floodlight, a także tagi spoza Google możesz dodawać i aktualizować w interfejsie Menedżera tagów Google. Dzięki temu możesz szybko wdrożyć tagi w witrynie, nie korzystając z pomocy webmastera, i zmniejszyć liczbę błędów. Zapoznaj się z poniższą sekcją Menedżer tagów Google do witryn internetowych.

  • wartości konfiguracyjnych i wartości flag w utworzonych przez Ciebie aplikacjach mobilnych. Zamiast ponownie kompilować i wdrażać nowe pliki binarne, możesz, korzystając z interfejsu Menedżera tagów Google, zmieniać wartości konfiguracyjne (np. limit czasu, położenie reklamy, dynamikę rozgrywki) i włączać w swoich aplikacjach funkcje uaktywniane za pomocą flag. Zapoznaj się z poniższą sekcją Menedżer tagów Google do aplikacji mobilnych.
Czytaj więcej »

Zobacz Materiał video poświęcony Menedżerowi Tagów Google

Dowiedz się więcej o Google Tag Manager

Co to jest tag?

Tag to fragment kodu w języku JavaScript, który przesyła informacje do stron trzecich. Jeśli nie korzystasz z żadnego programu do zarządzania tagami, np. Menedżera tagów Google, musisz samodzielnie umieszczać te fragmenty kodu JavaScript bezpośrednio w kodzie źródłowym witryny. Posługując się Menedżerem tagów Google, nie musisz już zajmować się każdym z tych fragmentów kodu JavaScript z osobna.

Czytaj więcej »

Jak to działa?

Menedżer tagów Google działa poprzez kod kontenera, który umieszcza się na wszystkich stronach witryny. Kod ten zastępuje w witrynie tagi AdWords, Google Analytics, Floodlight i inne. (Listę obsługiwanych tagów znajdziesz w sekcji Tagi). Po dodaniu fragmentu kodu kontenera do witryny możesz zarządzać tagami z poziomu konta Menedżera tagów Google. Dowiedz się więcej o działaniu Google Tag Menadżera.

Czytaj więcej »

Zanim zaczniesz

Skonfiguruj po jednym koncie na firmę. Firma, w imieniu której będziesz zarządzać tagami, powinna utworzyć konto w Menedżerze tagów Google. Jeśli na przykład agencja zarządza tagami w imieniu reklamodawcy, powinien on utworzyć konto Menedżera tagów Google, a następnie dodać konto Google agencji jako użytkownika. Więcej na temat konfigurowania konta znajduje się w artykule Konfiguracja i przepływ zadań.

Czytaj więcej »

Tagi, reguły, makra

Tag to kod HTML wykonywany na stronie. Tagi mogą być wykorzystywane w różnych celach, ale większość tagów używanych w Menedżerze tagów Google wysyła informacje z witryny do strony trzeciej, np. do firmy Google. Do przykładów należą tagi Google Analytics oraz śledzenia konwersji AdWords, które wysyłają informacje o aktywności w witrynie do firmy Google. Dowiedz się więcej o Google Tag Manager.

Czytaj więcej »