TrendyWeb poleca rozwój z Google - AdWords Express

Reklamy z listą produktów

Google Merchant Center

Sprzedawaj swoje produkty w Google

  • Zwiększ sprzedaż
  • Zaprezentuj lepiej swój asortyment potencjalnym klientom, korzystając z reklam z listą produktów.
  • Znajdź nowych klientów
  • Nawiąż kontakt z ludźmi, którzy robią zakupy online.
  • Korzystaj z możliwości, jakie dają reklamy z listą produktów
  • Promuj produkty, które oferujesz

Reklamy z listą produktów pojawiają się, gdy ktoś szuka Twoich produktów na stronie google.pl. Google wyświetli klientowi zdjęcie i cenę Twojego produktu oraz nazwę Twojego sklepu. Klienci, którzy klikną Twoją reklamę, przejdą do witryny, w której będą mogli kupić reklamowany produkt.

Płać tylko za wyniki

W przypadku reklam z listą produktów naliczymy opłaty dopiero wtedy, gdy ktoś kliknie Twoją reklamę i przejdzie na Twoją stronę. Płacisz tylko wtedy, gdy Google skieruje klienta do Twojego sklepu.

Zacznij kampanię

Aby móc tworzyć reklamy z listą produktów, musisz mieć konta AdWords i Merchant Center. Szczegółowy przewodnik znajdziesz na www.google.pl/ads/plasetup.

Czytaj więcej »
Reklamy z listą produktów

Dowiedz się więcej o Google Merchant Center

Jak działają reklamy z listą produktów?

Czas i miejsce wyświetlania reklam z listą produktów określane są na podstawie Twojego pliku danych o produktach Merchant Center, a nie słów kluczowych. Plik danych o produktach to plik ze szczegółowymi informacjami o sprzedawanych produktach, który przesyłasz na konto Merchant Center. Informacje o produktach do wyszukiwań przeprowadzanych przez klientów w wyszukiwarce Google i Zakupach Google, opierają się na danych z tego pliku.

Czytaj więcej »

Jaki jest koszt reklam z listą produktów?

Kliknięcia reklam z listą produktów są rozliczane na podstawie kosztu kliknięcia (CPC). W reklamach z listą produktów nie używa się słów kluczowych, dlatego do określenia grup produktów musisz użyć atrybutów z pliku danych o produktach w Merchant Center. Podobnie jak przy określaniu stawek dla formatów reklam AdWords płacisz tylko minimalną stawkę wymaganą do przebicia reklamy poniżej Twojej. Dowiedz się więcej o kosztach reklam z listą produktów.

Czytaj więcej »

Reklamy z listą produktów – wskazówki

Treść reklamy, w tym tekst i zdjęcia (wyświetlane dynamicznie na podstawie informacji z konta Merchant Center), musi być zgodna z zasadami Google. Zgodnie z zasadami Merchant Center linki do produktów nie powinny zawierać przekierowań. Możesz jednak stosować przekierowania za pomocą atrybutu „adwords redirect”, który jest używany razem z informacjami o produkcie do wyświetlania reklam z listą produktów. Więcej informacji o atrybucie „adwords redirect”

Czytaj więcej »

Dlaczego warto korzystać z reklam z listą produktów?

Większy ruch i więcej potencjalnych klientów: wiele firm uzyskuje dużo wyższe współczynniki klikalności (CTR) w przypadku reklam z listą produktów w porównaniu do reklam tekstowych wyświetlanych w tym samym miejscu wyników wyszukiwania w Zakupach Google. Ponadto szerszy zasięg: klient wyszukuje konkretne hasło, może zobaczyć kilka Twoich reklam z listą produktów. Dowiedz się więcej o korzyściach stosowania tych reklam na stronie Google.

Czytaj więcej »